.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقاد یک امام جمعه از توزیع ناعادلانه بودجه‌های فرهنگی در مازندران

امام جمعه فریدونکنار از توزیع ناعادلانه بودجه‌های فرهنگی شهرستان‌های استان مازندران انتقاد کرد.

به گزارش فارس ، حجت‌الاسلام سید محمود جلالی در دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان فریدونکنار اظهار داشت: تشخیص معضلات فرهنگی در جامعه و به‌ويژه فرهنگ بومی در راستای رفع مشکلات این حوزه باید گونه‌ای صحیح انجام شود که نقش مدیران دستگاه‌های اجرای و شوراهای فرهنگ عمومی در این زمینه بسیار مهم است.

وی عامل اصلی بروز معضلات فرهنگی در کشور را فعالیت‌های استکبار جهانی با محوریت ماهواره و اینترنت دانست.

امام جمعه فریدونکنار خاطرنشان كرد: یکی دیگر از دلایل شاخص این حوزه تولیدات غیر منطقی برخی فیلم‌ها و پخش بعضی سریال‌ها از سیمای جمهوری اسلامی است که از ضعف پشتوانه قانونی رنج می‌بریم.

جلالی تصریح کرد: اجرای برخی طرح‌ها و عکس العمل‌ها از سر بهانه وجود تنگناهای اقتصادی در جامعه درست و پذیرفتنی نیست و در همین راستا ضعف تبلیغاتی و عملکرد مسئولان نهادهای فرهنگی نیز از عوامل دیگر است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان فریدونکنار با انتقاد از ضعف در بودجه‌های فرهنگی و نحوه عملکرد برخی مبلغان گفت: بودجه‌های فرهنگی در استان مازندران به‌صورت ناعادلانه ای میان شهرهای مختلف تقسیم و توزیع می‌شود.

وی با ابراز تأسف از نبود بودجه خاص برای برگزاری مسابقات قرآنی، خاطرنشان کرد: مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان فریدونکنار پیوسته از نبود بودجه گله دارند، اما باید دانست که در مرحله اول نیاز به خودسازی و الگوگیری خانواده‌های خود از فرامین الهی و الگوهای ایران اسلامی داریم.

جلالی با انتقاد از عدم تبلیغات مناسب در راستای فرهنگ سازی در فریدونکنار، خواستار برنامه‌ریزی‌های هماهنگ شده، صحیح و جدی برای گزارش‌های عملکرد و تبلیغات مناسب شد.

امام جمعه فریدونکنار انسجام و وحدت میان گروه‌های مذهبی در راستای مقابله با جنگ نرم و تبلیغات سو دشمنان را بسیار مهم دانست و اذعان داشت: صدور بی‌رویه در سایه بی‌نظارتی برای مجوز قلیان‌سراها تأمل و تأسف برانگیز است که باید از آن جلوگیری شود چون امروز به‌عنوان یک معضل اجتماعی بزرگ در سراسر کشور و به ويژه فریدونکنار قابل لمس است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.102 seconds.